Thursday, February 11, 2010

Jamh, pole väga ammu juba kirjutanud. Aga suht crazy aeg on olnud. Seoses kooli 140. juubeliga. Iga õhtu kukud rampväsinuna voodissse. Ja ärgates mõtled, et kestaks see viis minutit vähemalt tund aega, mis on aga väga võimatu. Siis sa lähed koooli, uneled seal ja ootad, millal juba õhtu kätte jõuab, et saaks voodisse minna ja magama jääda. Saaad oma mured unustada ja puhata. Sellepärast ma niiväga neid õhtuid armastangi, need on lihtsalt nii mõnusad, rahulikud, pimedad, ja murevabad.
Mihkel Mull on niiii mõnus. Tal on mõnusad rahulikud laulud, osad. Praegu kuulangi ta albumist Crazy Love laulu nimega Hold on . Niiiiiii hea, mõnus rahulik, ja paneb mõtted uitama :).
Aga ma sain endale eile prillid :D, siuksed veidike oldschool'ikad, mulle meeldivad. Veidike harjumist vajab, paar päeva veel, siis on juba hea :).
Tegelt, põhjus, miks ma praegu koolis pole, on see, et mul oli vaja oma uurimistööd teha. Käisin esimese tunni koolis, andsin õpetajale raha ja tulin koju seda tegema. Eile pani word täiega näkku lihtsalt, niivihane olin nii wordi peale, kui ka enda peale. Oli mul vaja seda siis nii viiimasel minutil teha? Oleks võinud seda juba ammu vaikselt tegema hakata. A, kus sa sellega, eksole... Nüüd on see vähemalt tehtud ja asi korras.
Ilm on suht tšill väljas, päike paistab ja värki :).

No comments: