Friday, April 15, 2011

Rolling in the deep...

Jessssss....., ma olen jälle veidike tõbine. Ma lihtsalt ei mõista, kuidas ma suudan kõik viirused ja haigused igalt poolt üles korjata :( siiber juba sellest. Tõesti.
Vähemalt seekordne haigus oli niihea, et lasi mul paksu-paksu ja mega hea raamatu läbi lugeda :). Õgisin ridu, nii et vähe polnud. Raamat, mida lugesin on Stephenie Meyer'i "Keha". Jah, pealkirja järgi loeks sellest välja midagi nilbet vms. Tegelikult pole see sugugi midagi sellist. Ja ausalt öeldes, ei oska ma öelda ka, milline see on. Piisavalt keeruline ning piisavalt huvitav, et mitte teie elamust ära rikkuda, kui kunagi peaksite ise selle raamatuni jõudma. Ulmeline on see küll. Mõnusalt ebareaalne, aga kes teab...?!
Täna juba vaatasin raamaturiiuli poole siukse pilguga, et mida järgmiseks ette võtta?
Mõnus on vahelduseks raamatu vahele ära kaduda. Olla muus maailmas. Paneb unustama siinsed mured ja probleemid. (Mitte et mul neid praegu oleks.) See juhutb muidugi ainult siis, kui raamat on piisavalt kaasahaarav ja põnev. Ja head raamatud saavad muidugi alati liiiga kiiresti läbi...



Preaguse aja lemmik laul siiski :)


M.

2 comments:

Anonymous said...

Jap, see Keha on küll üks ülemõistuse hea raamat. Ma vist hoiatasin ka sind, et see on täiega hea raaamat :D
Aga mul on ka praegu raamatutuhin peal. Võtsin mingi 5 armastusraamatut ükspäev, täna lugesin ühe mingi tunniga läbi :D:D _
see oli selline kurb :/ , sa kindlasti tead: kirjaklambritest vöö?

Aga , mul on kahju, et haige oled :/ loodan, et esmasp. kooli :P

Mirelle . said...

Jap, ma juba ammu lugesin selle kirjaklambritest vöö läbi:D

Aga ma loodan ise ka ikka esmaspäeval kooli tulla.