Thursday, June 16, 2011

Lõpukleit :)




7 comments:

Anonymous said...

wow, kleit tundub ikka täiega lahe ja kindlasti on ka, aga nagu WOW! nii tumedad juuksed :P Täiiiiega iluuuuuuuuuuuuuus :P ma tahan täiega näha juba milline välja näed :)

Mirelle . said...

heh, aitäh :))
Juuksed on jah täiega tumedad. Erkko ütles isegi, et ma näen välja nagu Marette :D:D

karina said...

LIKE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D juba täiega ootan laupäeva et su kleiti näha :P:P ja no teiste omasi ka:D

Tiina Adamson said...

nii tubli, tegidki valmis :) aga kas pitsi raske õmmelda ei ole ? see on ju õrna, niite ei tõmmanud välja ?

Mirelle . said...

tänksu, teile, tšiikad :D
Ma tahaks ka juba kõikide kleite näha, põnev põnev:D:D

Mm, ei ole raske õmmelda, ma tglt ostsin mingi siukse spets nõela, mis on nagu siukse veniva riide õmblemiseks, aga ma ei saa küll aru, mis vahet neil tavaliste nõeltega on, aga pohh:D:D Ilusti sai õmmelda :))

Liisa said...

Minu meelest nägid sa kõige parem välja ja sul oli üli ilus kleit!:)

Mirelle . said...

Suur-suuur aitäh sulle :))