Tuesday, March 30, 2010

Finally .

Lõpuks ometi hakkab mul tekkime mõtteid, kelleks ma saada tahan. Kui ma vaatan netis ringi, loen ajakirju või kuulen tuttavatelt, selle kohta, kelleks ma saada tahan, siis ma saan nagu innustust ja julgustust et ma pole ainuke, kellel on sellised huvid, ning kellele tõsiselt meeldib selline nokitsemine. Võib öelda, et hetkel ma tegelen sellega vaid enda lõbuks, kuid tulevikus tahaks sellega või siis sellega seoses midagi suuremat saavutada.
Huh, nii mõnus on sellistest asjadest mõelda, mis panevad mõtted uitama ja end hästi tundma.
Ning muidugi on asju mida tahaks kunagi saavutada või ära teha.


  • Reisida, Reisida ja veeelkord REISIDA !!! :)



  • Pariisi - õpingud, elu .

Suuuur suuuuur tahtmine on neid kõiki saavutada. Ma oleks enda üle siis ülimalt uhke. Praegu jääb mul üle ainult unistada ja soovida, et mu unistused saavad ka kunagi ehk tõeks. :)

No comments: