Friday, March 12, 2010

Parim issi !!

Maaailm polegi siiski niihalb, sest mul on MAAILMA PARIM ISSI :) !
Ta alati oskab mu tuju tõsta oma väikeste naljadega.
Ma ei teagi, kas ta tunneb mind niivõrd hästi, või olen ma lihtsalt nii läbinähtav, kuid ta saab aru, kui mul midagi viga on. Ta alati küsib, kuidas mul koolis või tohkal läheb, ja ta mõtleb kaa seda, mida ta küsib, mitte nagu mõni teine.. Ta lubab mul alati igalepoole minna, annab selleks raha, ei keela mul midagi teha ning toetab mind.
Täna ta kutsus mu endadga kaasa Korvpalli I liiga mängu vaatama. Alguses ütlesin ma, et ma ei tea, ei taha nagu. A, siis ütles, et tule ikka, saad natukeseks eemale siit ning midagi muud teha ja uut õhkkonda. Pärast läks mul tuju palju paremaks, ja mul oli niiniihea meeel, et ma ikka mängu vaatama läksin :).

Aitäh, isssi .

No comments: