Monday, August 2, 2010

Haha. :D:D
Ei jah, mis ma ikka öelda oskan. Täitsa naljakas oli eile :D:D. Midagi sellist ma poleks küll osanud oodata:D. Ma mõtlesin, et tuleb niisama selline rahulik õhtu, kaardimängude ja gin'iga... aaga kaugel sellest :D:D.

Jap, ma lugesin oma selle vana postituse uuesti läbi. Ja see mis eile toimus, on küll selline asi, mis jääb kindlasti väga-väga kauaks meelde :D:D.

Kõige nõmedam on aga see, et see gin, mis ma jõin, ei hakand mulle üldse pähe !!!!!, ja terve see tegevus jäi mulle üsna üsna selgelt mällu...:/:/.

AGA, mis siis eile toimus??:D:D,
  • pokker
  • maasikad
  • joogid
  • musa
  • tants
  • naer
  • kaotused&võidud
  • ....

... ja mõelda võite, mida tahate :D.

2 comments:

Marette said...

mulle jäi küll gin pähe aga mäletan kõike LIIIGAGI selgelt :D

Mirelle . said...

haha:D:D