Thursday, March 17, 2011

1.

Niiiiiarmas päev oli täna :)
Käisin Rapla Vesiroosi Gümnaasiumis käsitööolümpiaadil.
Esiteks ütleks, et ma sooviks, et see oleks Kohila Gümnaasium. Tohutult ilus kool. Kõik on kuidagi nii puhas, koridorid on vaiksed, värske remont, kõik on kaasaegne, kõik on avar, grderoobis on kapid ja toit on kaa väga maitsev. Tüdrukute käsitööklass on kahes osas: megasuure köögi osaga ja teises klassiruumis on siis muud käsitöö asjad. Eraldi on veeli suur keraamika klass ja küpsetusahi, kus neid potsikuid ja asju valmis küpsetada.
Õpetaja Talvi Ainsarit nägin ka. Nagu alati, rõõmus ja särav ning naeratus näol. Ta pisi-pisi tütar oli ka niiiiiiiiarmas. Meeletult tore oli teda näha. Ta ütles ka, et ta mõtles just minu peale, et ma võiks sinna olümpiaadile minna.(A)
Aga muidu oli nii, et võistluse panin kinni. (WOOOOO):D.
Neile meeldis mu idee ja kavand oli ka enam-vähem okei. Ütlesid, et ma jõudsin selle 2 h niipalju valmis, et ma olen väga kiirete näppudega. (slp mul ongi praegu üks näpp plaastris:D)
Millalgi aprillis peab vabariiklikku vooru minema.
Teooriat on vaja veel õppida. See oli veidike nõrk. Aga polnud hullu. Kogemusi sai palju-palju !

M.

4 comments:

Tiina Adamson said...

VÄGAAAA SUPEERRR.
JEEEEE
JUHHHUUU
HURRAYYYY
okei, aitab vist :D
palju edu vabariigis !

Mirelle . said...

Eks ma üritan endast parima anda :D

Dianaliiber said...

OOOh , niii tubli oled :)

Mirelle . said...

:):) tänx :D