Sunday, March 20, 2011

Kõik on praegu kuidagi väga hea. Täpselt nii nagu peakski olema. Mõnus

Ja ma lihtsalt ei suuuuda üle saada sellest Mammu unenäost. Me rääkisime läbi skype ning tema oli kogu täiega NYC ühes katusekorteris oma fotovarustuste ja asjadega. Minu korteri aknast paistis tuledes Eiffeli torn ! Ma ei tea, kas pisiasjad olid sellised, aga kui sa mulle seda rääksid, siis kujutasin ette küll sellisena :). Kurb selle asja juures oli aint see, et sa must niikaugel asusid ...



Reedene kontsert oli kaa kaifff. Kõige mõnusma kontsert vist üldse siiamaani. Kuigi jõulukontsert oli kaa vägamõnus hubane :).

Sünnipäev koputab uksele..

2 comments:

Marette said...

Su aknast paistis lihtsalt Eiffeli torn aga see pole eriti oluline kas see oli tuledes võimitte :D

See unenägu võiks nagu täiegaaa täide minna see oleks nii pööörfikt :D
Pariisi ja NY'gi vahelt võiks siis küll ookean kokku tõmbuda ;)

Ma heameelega kingiks sulle sellise kimbu lilli ja selliseid isuäratavaid muffineid agajahh... :/

Mirelle . said...

JAAAAA , seee unenägu PEAB täide minema :D, aga eks see ole me enda teha :D


Kahju jah, et praegu sellist kimpu pole võimalik lissalt saada...:S