Friday, January 8, 2010

...

Niiniiii mõnna,
Tulime täna Mammuga Tiina juurest. Õhtul pimedas läksime nende arvutiühenduse lülitit vajutama. Võtsime Sofi kaa rihmaga kaasa. Me olime kõigest mõne sammu kaugusele nende maja teeotsast jõudnud, kui nägime, et tuleb auto:D. Me hüppasime kõik kohe kraavi, missest et seal vägasügav lumi oli ja värki:D, aga väga lahe oli. Jõudsime siis tee peale tagasi ja natuke kõndisime edasi, kui tuli uus auto, ja pidime jälle kraavi hüppama :D:D. Kui nupp oli lülitatud läksime mööda põldu edasi. Sofi sai oma peiksi külastada ja värki :). ja siis läksime natukemaad pimeda metsavahelt :S. Veidike jube oli, aga Tiina hakkas seal laulma, et hirmu eemale peletada ja juba olimegi suurel teel jälle väljas. Seal olid vägamõnnad hanged kuhu me istusime, et niiisama mõnusat ilma nautida ja puhata. Ma viskasin kohe maha pikali ja tegin ühe lumeingli . Ja siiis ma lihtsalt vaatasin taevasse, neid tähti. Kuud kahjuks polnud, kuid tähed olid ja neid oli päris palju. Lõpuks kui selg veidike külmetama hakkas, läksin Tiina ja Mammu juurde lumehaknge istuma, kus nad suveplaane tegid. Jap, ja seal me mõniaeg istusime ja rääkisime, mida kõike võiks suvel ära teha :). Ja lõpuks hakkasime Tiina poole tagasi liikuma mööda suurt teed. Me olime juba suht lähedal, kui tuli auto, meil juba selge, et tuleb kraavi hüpata. See kraav oli aga vägaimelik. Esimene samm kraavi oli sügav, sest seal oli väga paks lumi ja muidugi oletasid et teine samm tuleb samasugune. Midagi ju ei näinud. Pime oli. Aga teisel sammul oleks nagu maapind jalge alt ära kadunud. Mammu ja Tiina panid pmst peadpidi lumme. Ma olin mingi imelik, kellel õnnestus puhtalt pääseda :D: Aga väga väga fun oli. Siuksed krambid sain seal. Me kõik saime tegelt:D. Ja siiis Tiinatark leidis sealt mingid takjad, mis haakusid hästi ta kinnastesse :D. Kraavist välja jõudes oli meil natukese aja pärast uuesti vaja sinna minna :D, sest jälle tuli auto. Lõpuks jõudsime siiski Tiina hoovi tagasi, siis istusime seal veits lumehanges ja rääkisime suve plaanidest:D. Ja siis läksime tuppa ära.
Toas proovisime Tiina Taadu prille, millega me nägime väga funid välja:D. Ja siis vaatasime filme. Step up 2: the streets. Alguses tahtsime Fame'i vaadata, aga heli pani näkku:S:S. Ja siis olime niisama mõnusasti köögis, laua taga, rääkisime juttu, mängisime küünaldega ja olime niisama. Magama jäime me kuskil seitsme paiku hommikul , vms :).

A, muidu on täna suht mõtetu päev olnud. Tulin koju, siis panin õue riided selga ja läksin õue lund rookima. Siis istusin terassi äärele ja lihtsalt vaatasin klaasistunud pilgul, suu ammuli, mingisse kohta. Seda mai mäleta, mis see täpselt oli. Ma isegi ei mäleta millest ma mõtlesin, ilmselt valitses mu peas tühjus..... . Aga see oli mõnus. Kuidagi rahustav võinii. Leedi (mu nunnu kutsu) käis mind ikka iga natukese aja tagant kontrollimas, et kas ma ikka olemas olen, ega pole tuppa ära läinud. Nii armas temast, :).
Ja ta saab varsti 10. aastaseks, mis peaks tegema koera aastates 60 või 70, mai teagi täpselt. Aga ta näeb oma vanuse kohta suhtkoht noor siiski välja :).

Harry Potter oli kaa suht uipo. Ma pole varem seda osa näinud ja suht hea oli. Päris lahe oleks need raamatud läbi lugeda. Aga nüd, kus ma olen neid filme näinud ja värki, siis mul pole enam tahtmist ja ei viitsi nagu kaa väga. A, muidu meeldib mulle küll raamatuid lugeda :). Jap, täna peaks vist ette võtma Kärbeste Jumala. Räägitakse et see on meeletult igav ja nõme raamat. Et muud ei ole kui aint tapetakse jne. Ei tea. Aga eks näis, kui ma selle raamatu läbi olen saanud:). Ega ma sellest nagunii ei pääse, kui see kohustusliku kirjanduse alla kuulub .. .

Ma tegelt mõtlesin siin veel filosofeerida ühel teemal, aga niiigi pikk postitus tuli, ja vässu kaa veits peal, ja Kärbeste Jumal ootab :D. Aga eks, ma mõni teine päev siiis räägin teile sellest ;).
Tõmban siis voodisse ära :)
Head öööd !!:)

No comments: