Monday, January 4, 2010

:D:D

Mingisugune tund aega tagasi vist, käisime mammuga õues jalutamas:). Niiipalju nalja sai :D:D. Me suht kõndisime kuskil kõrvalistes tänavates. Ja ühes tänavas oli siuke ülivõike nässakas koer. Ta oli tegelt armas, aga haukus kõvasti ja nägi vääga kuri välja. Umbes, et hüpppab sulle kohe kintsu kinni:S:S:D:D., A sealt natukemaad edasi, leidsime me ühe vafffa heki, kus peal oli vafffa ja mõnusalt pehme lumi peal, ja ma tahtsin seda maitsta:D:D. Pole juba ammu-ammu lund söönud :).

Ja, siis ma lihtsalt lampi viskusin igale poole hangedesse. Mul oli suuht suva, et mul olid jalas teksased, mis olid pärast muidugi täiesti läbimärjad:D:D. Niii mõnus oli jalutada hämaratel tänavatel ja lolli mängida, ning vahepeal sinna sekka ka mõnd tarka sõna öelda :D. (I) Jaaaaaa, ma leidsin endale mehe kaaaa juuu :D, ülinummi mu meelest. Kahju ainult, et ma teda endaga kaasa ei saaanud võtta ..:S:S. Aga, siin ta siis on :).

Kahju ainult, et ta ühest käest veidike vigastatud oli, aga selle elab üle :D, mmm, ja siis veeel üks pilt, koos minuga :).
Ja veel üks:D
Ja siis ma lampi hüppasin suuurtesse lumehunnikutesse ... ja seee oli MÕNUUS!! Ja ma leidsin ühe mõnusa puuuu, kust saaab metsikut lumesadu teha. Mõeldud. Tehtud. Ronisin puu alla ja raputasin oksa, samal ajal püüdis mammu must mingeid pilte teha:D:D.
Siis ma leidsin veeel ühe väga väga mõnusa lumise põõsa, kus pidi kaaa kohe pilti tegema juu:D:D



















JA mammu pidi kaaaaa kindlastii selle põõsa all pilti tegema ::D:D
Ja varsti peale seda me läksimegi koju. Oli vaja siiski Meeleheitel koduperenaisi näha ju:D. Ma võtsin küll sellest lumes ja ilmast suht viiimast :D. Lahe oli:D
(Andeksi, kui pildid on halva kvaliteediga, need on telefonidega tehtud;))
Tšiki-briki, Tsauu! :)

No comments: