Saturday, January 2, 2010

It's fucking freaky !

Ma ei saa pihta, mis mul kahel viimasel päeval viga on ?!?!?!?! Lihtalt suht masekas tuju on peal, üldse midagi teha ei viitsi. Kuigi õue olen ennast siiiski paar korda vedanud, et veidikenegi selgust pähe saada ja värsket õhku hingata.

Seeeee on väga imelik tunne, seee maseka tuju. Ma ei oskagi öelda, millal mul viimati siuke tuju peal oli.....äkki mingi 2 aastat tagasi??Ei tea... Vb on asi selles aasta vahetuse jamas ja + veeeel üks masendav asjaolu, millest ma väga rääkida ei taha... :S .

Aaga, millalgi saaab Mammuga Tiina juurde ööseks minna, siis saaab ehk jälle mõtteid veits sellest jurast eemale ja tuju heaks :). Tiina on lihtsalt siuke inimene, kes kiirgab soojust ja positiivset energiat. Selle pärast ta mulle meldibki :). Ja muidugi on tal seal maja ümber ainult üli-üli ilusad lumised metsad ja põllud, kus võib pmst teha mida iganes , ma loodan :). Kui ainult lumi selleks ajaks pakiks, siiis saaaks lumemehi teha ja igast värke. Mmmm, siis me kolemekesi saaaks poole ööni üleval olla ja maaaailima asjadest rääkida. Millest kujuneb nendega arukas, põnev ja mõnusalt rahustav vestlus. .:).

Mulle tegelt vääga meeldib maal olla :). Mul on maakodu, kus me perega suvel nädalavahetusteti koguaeg käime. Seal on lihtsalt niiiiniiii mõnna. Elaks seal sees ainult vanaema (mul pole seal kunagi vanaema elanudki, aga see oleks nii mõnna), sõidaks kohe homme päev tema juuuurde maale ära. Ma niiiiniiiiii igatsen siukest asja. Seee on küll tore, et mu mõlemad vanaemad elavad mulle lähedal janii. Aga praegu tahaks väga-väga sõita maale ära, sedasi et keegi ei tea, isegi vanaema mitte, et ma tulen. Saaaaks mõnusaid pannkooke hommikuks ja saaaaks juttu rääkida :). Mmmmm, kuidas ma vahel siukest asja igatsen..... . Ei, mitte vahel, vaid KOGUAEG. Te peate küll üliõnnelikud olema, kellel on siuke võimalus, sõita mõneks ajaks tsivilisatsioonist eemale, vanaema juurde, kes on soe ja headust täis :) . Kui te seda muidugi hinnata suudate.
Ja ma olen arvanud, et mul on kõik olemas, keda ma enda lähedale tahan, aga alles nüüd sain ma aru, kui väga ma igatsen ühte tõelist maavanaema ...:S. FOR REAL !

Vahel sa lihtsalt ei suuda hinnata neid asju ja neid inimesi, kes/mis on su ümber, kuni sul neid enam pole. Alles siis sa mõistad nende tõelist väärtust ja seda, kui kallid nad sulle olid ja kui palju tähendasid...

3 comments:

Tiina Adamson said...
This comment has been removed by the author.
Tiina Adamson said...

(ma kustutasin kogemata eelmise ära:D)

Oiii Nupsuu... :D Sina jällegi meeldid mulle sellepärast, et sul on alati fantastilised ideed tagataskus, sa oled alati lahke, aga samas võid ikka korralikult kiusata ka:D Siis sa oskad teinekord väga šefilt nalja visata ja sul on ilus kodu. Lisaks oled sa suurepärane inimene, kes suudab enda ümber inimesi koondada sellega, et ta on lihtsalt nii ilus:)

Teadsa, ma just tulin oma grämma n' grämpa juurest, aga nad siiski elavad väga tsivilisatsioonis. Aga ma ise ei ela erilises tsivilisatsioonis. Või noh, elan ikka, aga siiski kui tahan olla üksi, siis astun paar sammu aiast välja ning juba olengi metsas kännu otsas ja keegi mind tülitama ei tule. Point on aga selles, et mina jällegi ei oska seda niiväga hinnata, kui koguaeg ise selle sees olen... Mina ihkan jälle väga sageli Kohilas või isegi Tallinnas elada, et saaks ise kõiki oma käike ise orgunnida ja üldse saaks rohkem liikuma ja saaks rohkem suhelda...

Tüüpiline eestlane, et oska hinnata seda mis tal on ja tahab ikka sõbra asju:D
Tegelt me kumbki õnneks nii tüüpilised eestlased ka ei ole. :P

Ja sina :
* mine haara mõni positiivne raamat (MITTE KÄRBESTE JUMAL :D),
*tseki abisse, kasuta oma disainerisilma, klopsi endale paar üüberägedat kleidikest kokku (millega mind pärast kadedaks teha:P)
*tee rummipalle,
*vaata pilte, mis kunagi koos tehtud(ja naera, kui ebafotogeenilised me Mammuga ikka olla võime:D)
*ja mäleta et sa võid mulle igakell helistada ja lolli juttu ajada, kui paha tuju kipub olema.´

Loodan, et hakkas parem :)

Mirelle . said...

SA OLED NIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII MUSI MUL !!!!!!!