Saturday, January 16, 2010

Täna oli väääga naljakas päev koolis. Venes Tiinaga lihtsalt naersime, et vähe pole :D, õpetaja ka juba küsis Tiinalt , et što? :D:D, Ja, ega siis geos kaaa naermata ei saanud olla juuu, :D:D, niinaline lihtsalt. Ja enne kehkat juhtus kaa veeel naline asi, tssssst, sellest ei räägi ;) !
Aga täna , või siis noh, eile, kuna kell on 00.15 oli Eliisel sünnipeäv. 16 kukkkus :). Palju palju õnne sulle :)! jaa siiiis täna, 16. jaaaanuaril on veeel Deilyl ja Janaril sünnts :), Palju õnne teilegi:)!!!

Aga, kolmapäeval sai jälle üle pika-pika aja laulmas käia :) Mmmm, kui mõnnna :) Jaaaap, ja meil on muusikalide teema. Niii uipo :D. Pmst, ma laulan vist muusikalist Cats laulu memory. Iseenesest tahaks midagi energilisemat ja lõbusamat, aga seee on kaaa väga ilus ja nii. Ja neljapäeval oli meil ühistund. Meil on niiiiilus laul, kohe esimese tunniga, kui refrääni mitme häälselt kokku laulsime , tuli niiiiilusti välja :), Niiiiiimõnnnna :).

Aga homme hommikul lähen vennaga lipuvälakule lumelinna ehitama :D, täitsa lahe võib seal olla :D. Jaa pühapäeval lähen poiskadega Palukülla kelgutama ja nii ::).

Ükshommik kui kooli läksin sain tõsise šhoki kaaa :S:S. Ma täpsemalt ei viitsi kirjutada, aga pmst ma nägin, kuidas auto sõitis kassist üle :S:S:S:S: seee oli vääga ´jube,......, ma ei julgenud algul selja taha vaadata, ma kartsin, et ma näen seal verist kassi laipa, kui aga pead keerasin, nägin et, kasss hüppas tee ääres olevast lumehangest välja. Aga šhoki ma igatahes sain ...

Täna on reede, või siis laupäeva väga väga varajane hommik,. Üks nädal on koolis käidud, üheksa veel :S:S, Masendav. Millal juba kevadvaheaeg tuleb?!?!?!, siiis peaks sünna ära, ja saaaks kohe suvevaheajale edasi minna :). See oleks väga uipo:). Aga õppimisest on väga kopp ees juba ...., saaks kuidagi teistmoodi, et käid koolis, aga õppima ei pea, aga pead regulaarselt süsti tegema, mis teeb su targemaks, ilma vaeva nägemata :), seee oleks leboooo....:)

Igatahes kell on 00.28 ja ma arvan et ma tõmban sliiipi ära nüüd :) head ööd ! :)

No comments: